top of page

חדשות

חדשות אחרונות
ארכיון

האם השרים יתמכו בהקמת מאגר פדופילים?

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת החוק של ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) שמטרתה הקמת מאגר נגיש לציבור אודות מיקומם ופרטיהם של מואשמים בפדופיליה ותקיפה מינית של קטינים.


לפי הצעת החוק במאגר העתידי ינוהל המידע על ידי מנהל בתי המשפט ויהיה פתוח לעיון הציבור. המידע יכלול את שם, כינוי, כתובת, תמונה, תאריך לידה, מספר תעודת זהות, מין, גובה, צבע עיניים, מספר רישיון נהיגה, טביעות אצבע, שמות משתמש וחשבונות דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תיאור העבירה, תאריך ההרשעה, גזר הדין, גילו ומינו של נפגע עבירת מין בלבד וכל מידע אחר, לרבות מקום עבודה, אשר בית המשפט קבע כי הוא נחוץ להגנה על ביטחון הציבור. יצוין כי עבריין מין הסובל מפדופיליה, ומוגדר בטיפול תרופתי כהגדרתו בחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, התשס"ו–2006 , יוסרו פרטיו ממאגר המידע. כמו גם עבריין מין הסובל מפדופיליה שהורשע פעם אחת וחלפו 7 שנים מאותה הרשעה.


ח"כ פורר אמר כי לאחרונה התוודעתי למספר מקרים בהם הוטרדו קטינים ע"י פדופילים ליד מוסדות הלימוד ובאזורים ציבוריים. אם שמים על כף המאזניים את פרטיותם של הפדופילים מול ביטחונם של הילדים אין עוררין לגבי מה צריך להיעשות. מאגר המידע יאפשר להורים להשגיח באופן יותר יסודי על סביבת המגורים שלהם ושל ילדיהם ובכך יאפשר למנוע ביצוע עבירות מין נוספות.


תגיות
אין עדיין תגים.
המשיכו לעקוב
  • Facebook Basic Square
  • YouTube Social  Icon
  • Twitter Basic Square
bottom of page