top of page

חדשות

חדשות אחרונות
ארכיון

ח"כ פורר למשרד התחבורה: מצאו פתרון להסעות תלמידים

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) פנה למנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-איל בדרישה להגיע לפתרון מידי עם משרד החינוך ולספק הסעות לתלמידים ביום ראשון.

במכתבו ציין ח"כ פורר כי לא ניתן להחזיק אלפי הורים כבני ערובה בגלל טעות של הפקיד הממשלתי שקבע את לוח החופשות ולפגוע בציבור שלם. "אין אני מאשים את משרד התחבורה במצב הנוכחי אך חובתנו לדאוג לבטיחותם של התלמידים ולספק להם דרכים בטוחות להגיע לבתי הספר. המצב שנוצר בעקבות שינוי החופשות החפוז בל"ג בעומר, הוא שלתלמידים רבים לא יהיה כיצד להגיע לבתי הספר ביום ראשון. וכך, לאחר שנענשו ההורים על שינוי יום החופש, נענשים בפעם השנייה על ידי כך שיצטרכו להפסיד שעות עבודה על מציאת סידורי הגעה למוסדות החינוך".

ח"כ פורר הוסיף ואמר כי השינוי החד צדדי שעשה משרד החינוך בהזזת יום החופש הביא לשרשרת אירועים הפוגעת בתלמידים ובהורים. "משרד החינוך יצר כאוס שפוגע בסופו של יום בציבור אותו הוא אמור לשרת. יש למשרד ולשר עוד הזדמנות לשנות זאת לפני שייגרם העוול להורים ולתלמידים.

לוח החופשות חייב להיות מעוגן וקבוע בחוק ואסור שייקבע או ישונה על ידי אדם אחד. הצעת החוק שהגשתי אמורה לשים סוף למקרים בהם משנים באופן שרירותי את ימי החופש ולהביא ללוח חופשות מסודר, קבעו והוגן למשק כולו.



תגיות
אין עדיין תגים.
המשיכו לעקוב
  • Facebook Basic Square
  • YouTube Social  Icon
  • Twitter Basic Square
bottom of page